BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu
ul. T. Kościuszki 1; 28-530 Skalbmierz
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinią,
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomośćproblematyki samorządu w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym
- kodeksu postępowania administracyjnego
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy o rachunkowości
- ustawy o podatku VAT
2) umiejętność pracy w zespole,
3) dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych,
4) komunikatywność, samodzielność, sumienność,
5) gotowość podnoszenia kwalifikacji.
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca biurowa przy komputerze
- przewidywany termin zatrudnienia styczeń 2024 r.
- wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
- czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracyw przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
- godziny pracy 7.15 – 15.15
- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1– schody, .
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższa niż 6%.
6. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji księgowej kosztów Urzędu Miasta i Gminy
- Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej projektów realizowanych ze źródełzewnętrznych pozyskanych przez Gminę.
- Przygotowywanie przelewów do zapłaty należności dla dostawców i odbiorcówz tytułu zakupu usług i materiałów.
- Dekretacja dokumentów księgowych.
- Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej kont depozytowych.
- Prowadzenie rodzajowej ewidencji księgowej majątku Gminy wedługklasyfikacjirodzajowej środków trwałych ( ewidencja analityczna środków trwałych ).
- Sporządzanie sprawozdań do GUS.
- Przygotowywanie zarządzeń w sprawie zmian w budżecie.
- Przygotowywanie planów finansowych w programie Respons.
- Przygotowywanie i przekazywanie planów finansowych dla podległych jednostekna podstawie wydanych zarządzeń i uchwał.
- Wgrywanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych orazsprawozdań finansowych otrzymanych od podległych jednostek w systemie Bestia(Rb-27S, Rb-28S, Rb-34s, Rb-50S, Rb-N-, Rb-Z, Rb-ZN, Rb-ZZ).
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegoi umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznychz obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
- klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2022 r. poz. 530 ze zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu lub doręczone listownie w terminie do dnia 27 grudnia 2023 r. godz. 9.00 - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.
7. Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
Skalbmierz, 2023-12-12