Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Nabór na wolne stanowisko pracy

Ikona statystyk

ds. gospodarki komunalnej

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. gospodarki komunalnej

 

  1. Nazwa i adres jednostki

         Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu

         ul. T. Kościuszki 1;     28-530 Skalbmierz

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1) znajomośćproblematyki samorządu w szczególności:

  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • Prawo zamówień publicznych,
  • kodeksu postępowania administracyjnego

2) dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych,

3) komunikatywność, samodzielność, sumienność,

4) gotowość podnoszenia kwalifikacji.

 

  1. Warunki pracy:
  1. wymiar czasu pracy – 1 etat,
  2. praca biurowa przy komputerze,
  3. przewidywany termin zatrudnienia wrzesień 2023 r.,
  4. wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
  5. czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.,
  6. godziny pracy 7.15 – 15.15,
  7. miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1– schody.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

6. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Nadzór w sprawach utrzymywanie i konserwacja cmentarzy wojennych, miejsc pochówków

     żołnierzy oraz miejsc pamięci narodowej,

2. Prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego,

3. Przygotowanie projektów rozstrzygnięć indywidualnych w związku z budową lub  wybudowaniem urządzeń komunalnych,

4. Organizacja opieki nad bezpańskimi zwierzętami oraz przygotowanie i realizacja programu

    opieki i zapobiegania bezdomności zwierząt domowych,

5. Przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawie pozwoleń na posiadanie psów

     ras agresywnych,

6. Przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawie wydawania decyzji o odebraniu czasowym lub na stałe zwierzęcia gospodarskiego lub wolno żyjącego (dzikiego),

7. Przyjmowanie deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw i wprowadzanie ich do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków,

8. Prowadzenie ewidencji podmiotów korzystających ze środowiska w tym rejestru działalności

     regulowanej,

9. Realizacja zadań związanych z gospodarką komunalną na terenie gminy,

10. Opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją gminnego planu gospodarowania

    odpadami komunalnymi,

11. Opiniowanie gospodarki odpadami niebezpiecznymi,

12. Opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie

    zbierania i transportu odpadów oraz wydawanie zezwoleń na odbiór i wywóz nieczystości

    płynnych,

13. Opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,

14. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych,  przydomowych oczyszczalni ścieków.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu),
  3. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie,
  4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  i umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione, podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
  7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  8. oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
  9. klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu  lub doręczone listownie w terminie do dnia 22 sierpnia 2023 r. godz. 10.00  - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.

 

8. Informacje dodatkowe:

1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.

3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.  Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.

5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

 

 

Skalbmierz, 2023-08-07

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
Agata Pietrzyk
Informację wprowadził:
Małgorzata Kozioł
Data wytworzenia:
2023-08-07
Data publikacji:
2023-08-07
Data ostatniej zmiany:
2023-08-07

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:03:01, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)