BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DS. OBYWATELSKICH I EDUKACJI
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu
ul. T. Kościuszki 1; 28-530 Skalbmierz
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- wykształcenie wyższe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
- znajomość problematyki samorządu w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym
- kodeksu postępowania administracyjnego
- ustawy o ewidencji ludności
- ustawy o systemie oświaty
- ustawy Prawo oświatowe
- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność
- gotowość podnoszenia kwalifikacji
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca biurowa przy komputerze
- przewidywany termin zatrudnienia luty 2022 r.
- wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
- czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
- godziny pracy 7.15 – 15.15
- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu pl. M. Skłodowskiej-Curie 23 , II piętro – schody, budynek bez windy.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie Ewidencji Ludności:
1) prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
- prowadzenie rejestru cudzoziemców,
- potwierdzanie dokonania obowiązku meldunkowego,
- sporządzanie list i zestawień ludności dla potrzeb szkół i innych organów,
- współpraca z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w nadawaniu numeru ewidencyjnego pesel cudzoziemcom oraz wymianie numeru pesel,
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców.
- W zakresie kultury i zdrowia:
- nadzór nad funkcjonowaniem placówek upowszechniania kultury w Gminie,
- wydawanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej lub w sprawie odmowy jej wydania,
- rozpatrywanie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych w oparciu o przepisy ustawy prawo o zgromadzeniach,
- prowadzenie spraw z zakresu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
- współpraca z NZOZ w promocji zdrowia, realizacja programów profilaktyki zdrowotnej.
- W zakresie sportu:
- inspirowanie upowszechniania kultury fizycznej i sportu masowego,
- współudział w organizowaniu wypoczynku dla dzieci i młodzieży,
- nadzorowanie rozwoju bazy i urządzeń sportowo-rekreacyjnych.
- W zakresie edukacji:
- prowadzenie spraw, za które odpowiada organ prowadzący szkołę wynikających z ustawy o systemie oświaty oraz ustawy „Karta Nauczyciela”.
5. W zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
1) sporządzanie projektów aktów stanu cywilnego.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
- klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu lub doręczone listownie w terminie do dnia 26 stycznia 2022 r. godz. 10.00 - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat p. nr 8) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. obywatelskich i edukacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.
7. Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
Skalbmierz, 2022-01-12