Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Nabór na wolne stanowisko pracy ds. obywatelskich i edukacji

Ikona statystyk

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

DS. OBYWATELSKICH I EDUKACJI

 

  1. Nazwa i adres jednostki

         Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu

         ul. T. Kościuszki 1;     28-530 Skalbmierz

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią
  5. wykształcenie wyższe
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
  7. znajomość  problematyki samorządu w szczególności:

- ustawy o samorządzie gminnym

- kodeksu postępowania administracyjnego

- ustawy o ewidencji ludności

- ustawy o systemie oświaty

- ustawy Prawo oświatowe

- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole
  2. dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych
  3. komunikatywność, samodzielność, sumienność
  4. gotowość podnoszenia kwalifikacji

 

  1. Warunki pracy:
  1. wymiar czasu pracy – 1 etat
  2. praca biurowa przy komputerze
  3. przewidywany termin zatrudnienia luty 2022 r.
  4. wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
  5. czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
  6. godziny pracy 7.15 – 15.15
  7. miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu pl. M. Skłodowskiej-Curie 23 , II piętro – schody,  budynek bez windy.
  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
  1. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:

1.  W zakresie Ewidencji Ludności:

1)  prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,

  1. prowadzenie rejestru cudzoziemców,
  2. potwierdzanie dokonania obowiązku meldunkowego,
  3. sporządzanie list i zestawień ludności dla potrzeb szkół i innych organów,
  4. współpraca z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w nadawaniu numeru ewidencyjnego pesel cudzoziemcom oraz wymianie numeru pesel,
  5. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców.
  1. W zakresie kultury i zdrowia:
  1. nadzór nad funkcjonowaniem placówek upowszechniania kultury w Gminie,                                     
  2. wydawanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej lub w sprawie odmowy jej wydania,
  3. rozpatrywanie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych w oparciu o przepisy ustawy prawo o zgromadzeniach,
  4. prowadzenie spraw z zakresu przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
  5. współpraca z NZOZ w promocji  zdrowia, realizacja programów profilaktyki zdrowotnej.
  1.  W zakresie sportu:
  1. inspirowanie upowszechniania kultury fizycznej i sportu masowego,
  2. współudział w organizowaniu wypoczynku dla dzieci i młodzieży,
  3. nadzorowanie rozwoju bazy i urządzeń sportowo-rekreacyjnych.
  1. W zakresie edukacji:
    1. prowadzenie spraw, za które odpowiada organ prowadzący szkołę wynikających z ustawy o systemie oświaty oraz ustawy „Karta Nauczyciela”.

      5. W zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:

1) sporządzanie projektów aktów stanu cywilnego.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
  3. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie
  4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów
  7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  8. oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
  9. klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu  lub doręczone listownie w terminie do dnia 26 stycznia 2022 r. godz. 10.00  - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat p. nr 8) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. obywatelskich i edukacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.

 

7. Informacje dodatkowe:

1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.

3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.  Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów  zostaną one komisyjnie zniszczone.

4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.

5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

 

 

 

Skalbmierz, 2022-01-12

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
msagan
Data wytworzenia:
2022-01-12
Data publikacji:
2022-01-12
Data ostatniej zmiany:
2022-01-12

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-17 18:02:17, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)