Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Zapytanie ofertowe

Ikona statystyk

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych

Skalbmierz 09-11-2022 r.

 

Zapytanie ofertowe

Zamawiający:

GMINA

SKALBMIERZ

28-530 Skalbmierz ul. T. Kościuszki  1

tel.(041)  3529085   fax (041) 3529085 w.232

www.skalbmierz.eobip.pl

 

zaprasza do złożenia oferty na realizację

zamówienia publicznego pod nazwą:

 

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Skalbmierz

Adres Zamawiającego: ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz

NIP: 6050020060, Regon 291009863

2. Tryb postępowania:

2.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), gdyż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1pkt 1 PZP tj. 130 000 zł netto.

2.2. Rodzaj zamówienia: kompleksowa obsługa budżetu Gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych

3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa budżetu gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych

3.1. Zamówienie obejmuje:

a)  otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego gminy  i rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych,

b)  zakładanie innych rachunków na zlecenie zamawiającego  w tym funduszy specjalnego przeznaczenia,

c) dokonywanie przelewów na konta w banku obsługującym i na konta w innych bankach,

d) realizacja przelewów z tytułu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

e) realizacja przelewów z tytułu płatności podatkowych na rzecz Urzędu Skarbowego,

f) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych,

g) zainstalowania i uruchamiania sytemu bankowości elektronicznej  Urzędu Miasta i Gminy oraz  jednostek  organizacyjnych  umożliwiającym dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku oraz bezpłatne przeszkolenie wybranych pracowników,

h) obsługę i serwisowanie sytemu bankowości elektronicznej ,

i) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych w granicach administracyjnych miasta Skalbmierz,

j) wykonywanie wszystkich czynności  dotyczących przyjmowania wpłat, dokonywania wypłat , zabezpieczenia gotówki , terminowe odprowadzanie na rachunek oraz wypłat gotówki z rachunku ,

k) oprocentowanie na wszystkich rachunkach ,

l) zakładanie lokat jednodniowych, weekendowych oraz lokat dłuższych na zlecenie zamawiającego,

ł) prowadzenie rachunku sum depozytowych do wadiów umożliwiających automatyczne naliczanie odsetek dla każdej dokonanej wpłaty wadium odrębnie m) możliwość wypłaty depozytu wadialnego wraz z naliczonymi od niego odsetkami w trakcie okresu rozliczeniowego ( przed zakończeniem okresu odsetkowego),

n) wydawanie czeków ,

o) możliwość otwarcia rachunku walutowego w EURO,

p) sporządzanie wyciągów bankowych dla poszczególnych rachunków bankowych z ustalaniem salda na każdy dzień roboczy oraz umożliwiających  prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji bankowych za każdy dzień roboczy.

 

  1. Istotne warunki zamówienia

 

4.1. Przy obliczeniach należy uwzględnić 24 miesiące obsługi tj okres:

 od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r..

4.2. W celu porównania ofert prosimy o przyjęcie stawek :

        WIBID 1M obowiązujące na dzień ogłoszenia oferty

4.3. Warunki płatności : potrącenie z rachunku Zamawiającego

5. Miejsce i termin składania ofert

5.1 Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1,  Sekretariat

w godzinach 8:00-15:00 .

5.2.Termin składania ofert upływa dnia  27-12-2022 r. do  godz. 12.00

5.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28-12-2022 r. o  godz. 13.00

5.4. Oferty należy dostarczyć w kopercie oznaczonej napisem: „Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych”

5.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Wykaz oświadczeń, jakie musi przedstawić wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

6.1. zezwolenie na wykonywanie czynności, o których mowa w ustawie – Prawo bankowe

6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. spełniają wymagania zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.   |      U. z 2021 r. poz. 2439, 2447).

    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym

    3. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

6.3. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.

6.4. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.

6.5. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.

 

7.  Kontakt z Zamawiającym:

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

-w sprawach merytorycznych:

Skarbnik - Agnieszka Basiak-Nosal tel. 41 35 29 085 wew. 211

- w sprawach proceduralnych:

Katarzyna Pisarek – referent tel. 41 35 29 0885 wew. 220

e-mail: sekretariat@skalbmierz.eu

 

8. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

8.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty uwzględnia się następujące kryteria:

X1  -Ryczałtowa opłata  za prowadzenie rachunku obejmująca wszelkie koszty w skali miesiąca – 70 %,

X2  - Oprocentowanie środków na rachunku – 30 %,

8.2. Ocena kryterium według wzoru:

Punkty, które oferent otrzyma za poszczególne części  składowe  oceny stanowią łączną  ocenę oferty ( system punktowy). Najkorzystniejsza oferta jest ta która otrzyma największą ilość punktów.

 

Załączniki :

1.Formularz ofertowy                                                

 

Załącznik nr 4

do regulaminu ramowych procedur udzielania

 zamówień publicznych o wartości

poniżej kwoty 130 000 zł netto

 

Formularz ofertowy

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego poniżej 130 000,00 zł netto

o której mona w art. 2 ust. I pkt I ustawy Prawo zamówień publicznych

  1.  Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Skalbmierz

Adres Zamawiającego: ul. T. Kościuszki 1 28-530 Skalbmierz

NIP: 6050020060, Regon 291009863

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Skalbmierz oraz podległych jednostek organizacyjnych

  • termin wykonania zamówienia: ……………………………………………………………..
  • warunki płatności:……………………………………………………………………………………

 

  1. Forma złożenia oferty

Ofertę na formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia: 27.12.2022 roku do godziny 12:00.

w formie:

pisemnej lub osobistej na adres: Gmina Skalbmierz

Adres Zamawiającego: ul. T. Kościuszki 1 28-530 Skalbmierz

 

  1.  Nazwa i adres wykonawcy

Nazwa…………………………………………………………………………………………………………

Adres…………………………………………………………………………………………………………...

NIP………………………………………………………………………………………………………………

  • Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

                1. Ryczałtowa opłata  za prowadzenie rachunku obejmująca wszelkie koszty w skali
                    miesiąca: ……………………pln
                     Słownie: ………………………………………………….

                     2. Oprocentowanie środków na rachunku

 

                     ………………………………………………%

  • Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
  • Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:

1) .…………………………………………….

2) .…………………………………………….

3) .…………………………………………….

4) .…………………………………………….

6. Informacje o formalnościach

1 . Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  3. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

…………………………….dnia …………………….                                          ………………………………………….

                                                                                                                                           podpis osoby uprawnionej

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skalbmierz, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz

  • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym Pan/Pani może się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018);
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących;

-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,

                                                                                                                                                                     

ZATWIERDZIŁ:

        ……………………………………..

 

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ppietrzyk
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2022-12-12
Data ostatniej zmiany:
2022-12-12

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-17 18:02:17, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)