Od dnia 03.01.2022 r. obowiązuje nowy wzór wniosku zgodny z Rozporządzeniem z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia wzoru formularza wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy (Dz. U. z 2021, poz. 2462).
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
28-530 Skalbmierz
ul. T. Kościuszki 1
tel. 41 3529 085 wew. 220
e-mail: sekretariat@skalbmierz.eu
www.skalbmierz.eu
Podstawa prawna
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek powinien zawierać :
1) mapę zasadniczą lub, w przypadku jej braku, ewidencyjną, pochodzące z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujące teren, którego wniosek dotyczy, wraz z obszarem, na który inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000;, w postaci:
a) elektronicznej - w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych albo
b) papierowej;
1a) określenie granic terenu objętego wnioskiem;
2) charakterystykę inwestycji, obejmującą;
b) charakterystykę inwestycji, obejmującą :
- określenie zapotrzebowania na wodę, energię oraz sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwiania odpadów;
- określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych oraz powierzchni terenu podlegającej przekształceniu, przedstawione w formie opisowej i graficznej,
- określenie charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko;
c) określenie powierzchni sprzedaży w przypadku planowanej budowy obiektu handlowego.
2. Kopia mapy sytuacyjno-wysokościowej lub zasadniczej (nie mylić z kserokopią) potwierdzona oryginalną pieczęcią urzędową, obejmująca min. 3-krotność szerokości frontu działki z każdej strony działki, celem sporządzenia analizy urbanistyczno – architektonicznej.
3. Wypisy z ewidencji gruntów na działkę, której dotyczy wniosek oraz działki sąsiednie.
4. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach z klauzulą ostateczności, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami.
5. W przypadku działania przez pełnomocnika albo prokurenta – pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy albo dokument stwierdzający udzielenie prokury.
6. Dowód wniesienia opłaty skarbowej – oryginał (jeśli jest wymagana).
Opłaty
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej można dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz lub
w kasie Urzędu (pokój nr 4).
Numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłaty należnej opłaty skarbowej : 43 8597 0001 0030 0300 0358 0002.
Czas realizacji usługi
- do 21 dni (dotyczy budynków mieszkalnych jednorodzinnych do 70 m2);
- pozostałe do 90 dni
- do 65 dni (cele publiczne)
Miejsce załatwiania sprawy
Tryb odwoławczy
Pliki do pobrania: