Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Zarządzenie Nr Or.0050.365.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skalbmierz z dnia 2 grudnia 2021 r.

Ikona statystyk

w sprawie przekazywania tytułów wykonawczych i innych dokumentów do organu egzekucyjnego

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2021r. poz. 1372), w związku z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 lipca 2020 r. w sprawie przekazywania tytułów wykonawczych i innych dokumentów do organu egzekucyjnego (Dz. U. 2020 poz. 1310) Burmistrz Miasta i Gminy Skalbmierz zarządza, co następuje:

§1

  1. Dostęp do systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 26aa SI ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przy wykorzystaniu którego będą przekazywane wnioski egzekucyjne i tytuły wykonawcze do organu egzekucyjnego naczelnikom urzędu skarbowego prowadzi Szef Krajowej Administracji Skarbowej.
  2. Na wniosek wierzyciela na Administratoralokalnego wyznaczono:

    Małgorzatę Latos — Lampę — podinspektora do spraw podatków i opłat lokalnych.

  3. Administrator lokalny zarządza uprawnieniami użytkowników poziomu niższego w zakresie: nadawania uprawnień, odebrania uprawnień, zmiany danych osobom wskazanym przez kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Skalbmierz, na podstawie złożonego wniosku eTW.

§2

  1. Administrator lokalny ma dostęp do użytkowników w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Skalbmierz, zajmujących się przygotowaniem eTW, do weryfikacji statusu wysyłki dokumentu oraz do formularzy umożliwiających wysyłkę elektronicznych tytułów wykonawczych
  2. Użytkownicy w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Skalbmierz przygotowują dokumenty wskazane w §2 ust. 1 niniejszego zarządzenia. Następnie po ich podpisaniu przez osobę upoważnioną w imieniu wierzyciela podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym, lub pieczęcią elektroniczną użytkownicy wysyłają w/w dokumenty za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, o którym mowa w §1 ust.1 niniejszego zarządzenia. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych nie jest możliwe przekazanie dokumentów w sposób opisany powyżej wysyłka następuje na elektroniczną skrzynkę podawczą organu egzekucyjnego.
  3. Wygenerowanie dokumentów elektronicznych w formie pliku XML, jego wizualizację i wczytanie utworzonego eTW, modyfikację i przesłanie do organu egzekucyjnego w Referacie Finansów i Podatków Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz umożliwia program PUMA— moduł Elektroniczny Tytuł Wykonawczy firmy Zeto Software sp. z o.o. z siedzibą w: 10-005 Olsztyn ul. Pieniężneg06/7.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
Agnieszka Basiak-Nosal
Informację wprowadził:
Małgorzata Sagan
Data wytworzenia:
2021-12-02
Data publikacji:
2023-01-17
Data ostatniej zmiany:
2023-01-17

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:03:01, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)