Zarządzenie Nr Or.0050.365.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skalbmierz z dnia 2 grudnia 2021 r.
w sprawie przekazywania tytułów wykonawczych i innych dokumentów do organu egzekucyjnego
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2021r. poz. 1372), w związku z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 lipca 2020 r. w sprawie przekazywania tytułów wykonawczych i innych dokumentów do organu egzekucyjnego (Dz. U. 2020 poz. 1310) Burmistrz Miasta i Gminy Skalbmierz zarządza, co następuje:
§1
- Dostęp do systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 26aa SI ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przy wykorzystaniu którego będą przekazywane wnioski egzekucyjne i tytuły wykonawcze do organu egzekucyjnego naczelnikom urzędu skarbowego prowadzi Szef Krajowej Administracji Skarbowej.
- Na wniosek wierzyciela na Administratoralokalnego wyznaczono:
Małgorzatę Latos — Lampę — podinspektora do spraw podatków i opłat lokalnych.
- Administrator lokalny zarządza uprawnieniami użytkowników poziomu niższego w zakresie: nadawania uprawnień, odebrania uprawnień, zmiany danych osobom wskazanym przez kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Skalbmierz, na podstawie złożonego wniosku eTW.
§2
- Administrator lokalny ma dostęp do użytkowników w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Skalbmierz, zajmujących się przygotowaniem eTW, do weryfikacji statusu wysyłki dokumentu oraz do formularzy umożliwiających wysyłkę elektronicznych tytułów wykonawczych
- Użytkownicy w komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz oraz w jednostkach organizacyjnych Gminy Skalbmierz przygotowują dokumenty wskazane w §2 ust. 1 niniejszego zarządzenia. Następnie po ich podpisaniu przez osobę upoważnioną w imieniu wierzyciela podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym, lub pieczęcią elektroniczną użytkownicy wysyłają w/w dokumenty za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, o którym mowa w §1 ust.1 niniejszego zarządzenia. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych nie jest możliwe przekazanie dokumentów w sposób opisany powyżej wysyłka następuje na elektroniczną skrzynkę podawczą organu egzekucyjnego.
- Wygenerowanie dokumentów elektronicznych w formie pliku XML, jego wizualizację i wczytanie utworzonego eTW, modyfikację i przesłanie do organu egzekucyjnego w Referacie Finansów i Podatków Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz umożliwia program PUMA— moduł Elektroniczny Tytuł Wykonawczy firmy Zeto Software sp. z o.o. z siedzibą w: 10-005 Olsztyn ul. Pieniężneg06/7.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pliki do pobrania:
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Basiak-Nosal
- Informację wprowadził:
- Małgorzata Sagan
- Data wytworzenia:
- 2021-12-02
- Data publikacji:
- 2023-01-17
- Data ostatniej zmiany:
- 2023-01-17