Zarządzenie Nr Or.0050.259.2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skalbmierz z dnia 15 lutego 2021 r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej pieczęci i pieczątek urzędowych.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Likwidacyjną pieczęci i pieczątek urzędowych w składzie:
- Jolanta Kądziela — Przewodnicząca Komisji
- Katarzyna Pisarek — członek Komisji
- Małgorzata Sagan — członek Komisji
§ 2. Zadaniem Komisji jest fizyczne zniszczenie pieczęci i pieczątek, wycofanie z użycia nieaktualnych, zbędnych, zniszczonych lub zagubionych pieczątek, uniemożliwiając ich dalsze używanie.
§ 3. Komisja każdorazowo sporządzi protokół ze swych czynności, zawierający informacje o sposobie zniszczenia pieczęci i pieczątek, wraz z ich wykazem.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pliki do pobrania:
- Podmiot udostępniający:
- Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
- Informację wytworzył:
-
- Informację wprowadził:
- msagan
- Data wytworzenia:
- 2022-02-09
- Data publikacji:
- 2022-02-09
- Data ostatniej zmiany:
- 2022-02-09