O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na przebudowę odcinków dróg gminnych dojazdowych
(nr 117, 200, 247, 603, 29, 909)
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej każdego zadania poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(5.150.000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczone będą poszczególne Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:
www.skalbmierz.eobip.pl
Przedmiot zamówienia:
CPV 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni
CPV 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
Zad.1 Przebudowa drogi dojazdowej nr 117 w Kobylnikach od km 0+003 – 0+800 dł. 797 mb
Zad.2 Przebudowa drogi dojazdowej nr 200 w m. Tempoczów Rędziny dł. 700 mb od 0+000-0+700
Zad. 3 Przebudowa drogi dojazdowej nr 247 w m. Bełzów dł. 585 mb od km 0+005 do km 0+590
Zad. 4 Przebudowa drogi dojazdowej nr 603 w m. Rosiejów dł. 450 mb w km od 0+255 - 0+705
Zad. 5 Przebudowa drogi dojazdowej nr 29 w m. Boszczynek dł. 340 mb w km od 0+175 - 0+515
Zad. 6 Przebudowa drogi dojazdowej nr 909 w m. Topola dł. 110 mb w km od 0+000 - 0+110
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje STWiOR, przedmiary robót, rysunki
Termin wykonania zamówienia: do 28.07.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.)
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia – nie spełnia).
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
3) Wykaz wykonanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5)
4) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zamawiający nie wymaga składania wadium.
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia
11.06.2008r. do godz. 900 pokój nr 8 (sekretariat ).
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych dotyczących przedmiotu zamówienia.
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu Plac Marii Curie- Skłodowskiej, pokój nr 3 w godz. 7.30 do 13.00 od poniedziałku do piątku - ( bezpłatnie ).
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Stanisław Janik
w sprawach związanych z procedurą zamówień publicznych: Agnieszka Banaś
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2008r.
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, sala obrad (poddasze).
W następującej kolejności: zadanie 1 o godz. 1000 zadanie 2 o godz. 1015
zadanie 3 o godz. 1030 zadanie 4 o godz. 1045
zadanie 5 o godz. 1100 zadanie 6 o godz. 1115
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 107396-2008 dnia 21.05.2008r.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Michał Markiewicz
Skalbmierz dn. 2008-05-21
Otrzymują:
1) Ref. Organizacyjny – tablica ogłoszeń
2) Ref. Organizacyjny – strona internetowa-bip
DOKUMENTY DO POBRANIA