O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
na wykonanie zadania
„Kanalizacja sanitarna w Skalbmierzu ul. W. Witosa„
(odcinek od włączenia do studni betonowej nr 4 – skrzyżowanie z ul. 5-go Sierpnia)
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP (poniżej 5.150.000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
www.skalbmierz.eobip.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem robót budowlanych jest wykonanie kanalizacji sanitarnej w mieście Skalbmierz ul. W. Witosa (odcinek od włączenia do studni betonowej Nr 4 – skrzyżowanie z ul. 5-go Sierpnia”
CPV
Grupa: 45200000 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Grupa: 45210000 Budowa obiektów inżynierii lądowej
Kategoria: 45231000-5 Prace budowlane dotyczące budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i energetycznych
45232421-9 Prace budowlane dotyczące budowy kanalizacji
45232440-8 Prace pomocnicze dotyczące budowy kanalizacji
45242000 Specjalistyczne roboty budowlane inne niż dachowe
Grupa: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
Klasa: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
Kategoria 45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
Grupa: 45300000 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
Klasa 45320000 Roboty instalacyjne
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Kanalizacja sanitarna:
· Kanał z rur PCV-U litych jednorodnych Ø 160/4,7 mm 19,5m
· Kanał z rur PCV-U litych jednorodnych Ø 250/7,3 mm 799,0m
· Studnie teleskopowe typu PRO400PP DN400x250mm 23 szt
· Przepychy pod drogami 3szt./46,5m
· Przekroczenia rzeki przepychem 1 szt./16m
II Przyłącza kanalizacyjne – przykanaliki
· Kanał z rur PVC-U litych jednorodnych DN160/4,7mm 188,0m
· Studnie teleskopowe typu PRO200 PP DN200x160mm 7 szt.
· Przepychy pod drogami 4 szt./55m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy
do 10 maja 2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1.Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r) na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 2.1.1. SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z pkt. 2.1.2.-2.1.8 SIWZ).
2. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2003-2007) był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace na które wykonawca się powołuje, muszą być ukończone, a ich wartość nie mniejsza niż 50% ceny ofertowej każda. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w rozdziale E załącznik nr 3 do ofert - „Informacje na temat doświadczenia” oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda oceny: spełnia – nie spełnia).
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. do dnia 04-04-2008 godz. 9.00
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 04.04.2008r. do godz. 900 pokój nr 8 (sekretariat ).
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych dotyczących przedmiotu zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1, pokój nr 10 w godz. od 8 do 14, od poniedziałku do piątku - bezpłatnie.
Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest: w sprawach przedmiotu zmówienia: Ewa Pozłótka tel. (041) 35 29 085 w. 220; w sprawach procedury zamówień publicznych: Agnieszka Banaś tel. (041) 35-29-085 w. 215 w godz. 8.00 – 14.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2008r. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, sala obrad (poddasze).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 53278 dnia 14.03.2008r.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Michał Markiewicz
Skalbmierz dn. 2008-03-14
Otrzymują:
1)Ref. Organizacyjny – tablica ogłoszeń
2)Ref. Organizacyjny – strona internetowa-bip
Pliki do pobrania: