Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Zarządzenie Nr Or.0050.472.2022 Burmistrza Miasta i Gminy Skalbmierz z dnia 14 października 2022 r.

Ikona statystyk

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.) oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 0 rachunkowości (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) zarządzam, co następuje:

  1. Zarządzam sporządzenie inwentaryzacji:
    • w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy,
    • w pomieszczeniach gospodarki komunalnej,
  2. Rodzaj inwentaryzacji: okresowa
  3. Rodzaj inwentaryzowanego składnika majątkowego: środki trwałe, pozostałe środki.
  4. Osoba materialnie odpowiedzialna: Marek Juszczyk.
  5. Termin rozpoczęcia: 02.11.2022 r. zakończenia: 16.12.2022 r.
  6. Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Panią- Jolanta Kądziela, referat organizacyjny
  7. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych wyznaczam zespoły spisowe w następującym składzie osobowym:
    1) Zespół I- odpowiedzialny za spis środków trwałych:
    • Katarzyna Pisarek- Członek
    • Alicja Przeniosło- Członek
    • Małgorzata Musiał- Członek
    • Małgorzata Sagan- Członek
    2) Zespół II- odpowiedzialny za spis pozostałych środków:
    • Małgorzata Latos- Lampa- Członek
    • Aneta Burgiel- Członek
    • Ewelina Książek- Członek
    • Paweł Pietrzyk- Członek
  8. Osoby powołane w skład Komisji Inwentaryzacyjnej ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.
  9. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
  10. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.10.2022 r.
  11. Arkuszespisowe wydane będą Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
  12. Zespoły spisowe przekażą arkusze spisowe Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej do dnia 12.12.2022 r.
  13. Po zakończeniu czynności inwetaryzacyjnych Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej przedłoży dokumenty do Ref. Finansów i Podatków do dnia 16.12.2022 r.
  14. Wyniki inwentaryzacji winny być ujęte w księgach rachunkowych okresu sprawozdawczego.
  15. Nadzór nad prawidłowością, kompletności i terminowością spisów inwentaryzacyjnych sprawować będzie: Magdalena Bątkowska
  16. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
Agnieszka Basial
Informację wprowadził:
Małgorzata Sagan
Data wytworzenia:
2022-10-14
Data publikacji:
2022-11-08
Data ostatniej zmiany:
2023-01-03

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-24 14:56:41, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)