BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
- Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu
ul. T. Kościuszki 1; 28-530 Skalbmierz
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe – preferowane rolnictwo lub pokrewne,
- staż pracy – co najmniej 4-letni staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomośćproblematyki samorządu w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o ochronie środowiska,
- ustawy o odpadach,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy o ochronie przyrody,
- ustawy o lasach,
- ustawy prawo wodne,
- ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych,
4) komunikatywność, samodzielność, sumienność,
5) gotowość podnoszenia kwalifikacji,
6) dyspozycyjność.
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – 1 etat,
- wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania,
- czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracyw przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.,
- godziny pracy 7.15 – 15.15,
- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1– schody,budynek bez windy,
- przewidywany termin zatrudnienia wrzesień 2022 r.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie, nadzór i kontrola nad realizacją zadań wykonywanych przez pracowników Referatu.
- Opracowanie projektów zakresów czynności dla pracowników z uwzględnieniem wszystkich zadań należących do Referatu.
- Inicjowanie i opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji i wytycznych w zakresie wykonywanych zadań.
- Przygotowywanie okresowych ocen, sprawozdań, informacji i analiz.
- Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych we współpracy z MGOPS.
- Współudział w realizacji zadań z zakresu edukacji ekologicznej, ochrony wód, ochrony powierzchni ziemi, ochrony przed hałasem oraz z zakresu przeciwdziałania zanieczyszczeniom.
- Realizacja zadań z zakresu zadrzewień i zalesień oraz z zakresu gospodarki wodno-ściekowej.
- Realizacja zadań z zakresu produkcji rolnej i zwierzęcej oraz usług weterynaryjnych.
- Współudział w przygotowaniu i uzgadniania programów w zakresie rolnictwa oraz rekultywacji gruntów.
- Przygotowanie decyzji dla posiadaczy gruntów rolnych nakazujących zniszczenie zasiewów lub nasadzeń o nieodpowiedniej zdrowotności lub niedozwolonych upraw.
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłową gospodarką wodną na terenie gminy.
- Nadzór związany z utrzymaniem i prawidłową eksploatacją placu targowego.
- Prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnej Spółki Wodnej.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska.
- Opracowywanie planów ochrony środowiska i określanie gminnych priorytetów ochrony środowiska.
- Współdziałanie w zakresie likwidacji skutków klęsk żywiołowych i nadzwyczajnych zagrożeń środowiska.
- Podejmowanie działań mających na celu właściwe wykorzystanie funduszu ochrony środowiska.
- Gromadzenie i udostępnianie informacji i opracowań dotyczących ochrony środowiska, a także przekazywanie posiadanych danych na potrzeby państwowego monitoringu.
- Przygotowywanie decyzji w zakresie ochrony przed hałasem i wibracjami dla osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu),
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność,z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegoi umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznychz obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
- klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2022 r. poz. 530).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu lub doręczone listownie w terminie do dnia 17 sierpnia 2022 r. godz. 15.00 - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.
7. Informacje dodatkowe:
1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
Skalbmierz, 2022-08-03
Dokumenty do pobrania