2022-05-11
Nabór na wolne stanowisko pracy ds. techniczno-kancelaryjnych
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DS. TECHNICZNO-KANCELARYJNYCH
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu
ul. T. Kościuszki 1 ; 28-530 Skalbmierz
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie: wyższe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
- znajomość problematyki samorządu w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
- KPA
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Office w tym programów użytkowych takich jak Word, Excel
- komunikatywność, samodzielność, sumienność
- gotowość podnoszenia kwalifikacji
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy – 1 etat
- praca biurowa przy komputerze
- przewidywany termin zatrudnienia – czerwiec2022 r.
- wynagrodzenie: zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
- czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracyw przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
- godziny pracy 7.15 – 15.15
- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T Kościuszki 1, II piętro – schody,budynek bez windy
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu
- wykonywanie czynności usługowych związanych z funkcjami reprezentacyjnymiz okazji uroczystych obchodów rocznic państwowych i lokalnych
- prowadzenie rejestrów
- organizacja zakupów sprzętu biurowego, druków, formularzy,materiałów biurowych,środków czystości i prowadzenie ewidencji tychśrodków
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
- klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu lub doręczone listownie w terminie do dnia 25 maja 2022 r. godz. 9.00 - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul.T Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat p. nr 8) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. techniczno - kancelaryjnych”.
- Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.
- Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
Skalbmierz, 2022-05-11
- Podmiot udostępniający:
-
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
- Informację wytworzył:
- Agata Pietrzyk
- Informację wprowadził:
- msagan
- Data wytworzenia:
- 2022-05-11
- Data publikacji:
- 2022-05-11
- Data ostatniej zmiany:
- 2022-05-31