Zarządzenie Or.0050.256.2021
Burmistrza Miasta i Gminy Skalbmierz
z dnia 5 lutego 2021 roku
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzanie postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów na rok szkolny 2021/2022 do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych oraz klas pierwszych szkól podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Skalbmierz
na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019r. poz. 506 ) oraz art. 154 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 29 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019r. poz. 1148 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§1.
Ustalam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów na rok szkolny 2021/2022 do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych oraz klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Skalbmierz, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia.
§2.
Wzór wniosków o przyjęcie dziecka do szkoły, przedszkola oświadczeń potwierdzaj ących dane kryterium oraz wzory potwierdzenia woli przyjęcia dziecka do placówki zleca się do opracowania przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych.
§3.
Wykonanie zarządzenia powierzam dyrektorom szkół podstawowych i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Skalbmierz.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.